Vrácení zboží a reklamace


Tady máme pár užitečných rad, pokud se něco stane nebo je potřeba zboží reklamovat či vyměnit.

  • Balík je poničen

Ne vždy to však znamená, že musí být produkt uvnitř poničen. Poproste dopravce aby počkal a zkontrolujte obsah uvnitř. Pokud dopravce odmítá počkat a krabice je znatelně poničená, zásilku nepřebírejte. Dopravce by Vám měl poskytnout reklamační formulář. Pokud ne, prosím krabici vyfoťte a kontaktujte nás.

V případě, že jste krabici přebrali v dobrém úmyslu, že bude zboží OK, ale po odjezdu kurýra jste zboží našli rozbité. Produkt vyfoťte a kontaktujte nás.

  • Chci květináč vrátit / reklamovat

Nelibí se mi produkt nebo jsem si objednávku rozmyslel/a. Ano. rozumíme. V tom případě máte 14 dní na vrácení zboží. Produkt prosím pečlivě zabalte zpět do krabice a kontaktujte nás. Objednání svozu můžete na vámi preferovanou adresu zde.

Objednat svoz

Adresa pro vrácení zboží: FoxCraft – Záborná 8, 588 13 Polná.

Kontakt: +420 773 482 411

E-mail: info@foxcraft.cz


Nepoškozené a čisté zboží uložte nejlépe zpět do originálního přepravního obalu a k zásilce dovnitř přiložte vyplněný formulář a kopii faktury.

Zde si můžete stáhnout formulář pro odstoupení od smlouvy v případě vrácení produktu.

Formulář